GIMP Suomi • #gimp-suomi @ freenode

Keskustelu

PolliStyle sigiopas

PolliStyle sigiopas

ViestiKirjoittaja PowerLife » 16.12.2007 15:15

http://vendetta.arkku.net/pollistyle/Opas%20HTML.html

Uusin oppaani ATM. Stock on huono, erilaista suositellaan.
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

Re: PolliStyle sigiopas

ViestiKirjoittaja Treudeu » 16.12.2007 20:35

Itse tiedän mikä on stock, mutta minua kiinnostaisi, mikset suo sitä tietoa aloittelijoille? Miksei aloittelijoiden kysymyksiin tulla vastaamaan?
Treudeu

ViestiKirjoittaja PowerLife » 16.12.2007 20:40

Treudeu kirjoitti:Itse tiedän mikä on stock, mutta minua kiinnostaisi, mikset suo sitä tietoa aloittelijoille? Miksei aloittelijoiden kysymyksiin tulla vastaamaan?

Niin monesti olen sen jo selittänyt, että alkoi oikeasti ottaa päähän. Mutta selvennän sen nyt tähän, viimeisen kerran: Stock on esimerkiksi kuvankaappaus jostain pelistä, ja tätä kuvaa lähdetään työstämään. Ei pelkkä hahmo, vaan koko kuva. Valokuva, piirretty kuva, mikä vain.
Who dares to play with death? Who smells the dragons breath?
PowerLife
Perustaja

ViestiKirjoittaja JuhaK » 17.12.2007 14:28

PowerLife kirjoitti:
Treudeu kirjoitti:Itse tiedän mikä on stock, mutta minua kiinnostaisi, mikset suo sitä tietoa aloittelijoille? Miksei aloittelijoiden kysymyksiin tulla vastaamaan?

Niin monesti olen sen jo selittänyt, että alkoi oikeasti ottaa päähän. Mutta selvennän sen nyt tähän, viimeisen kerran: Stock on esimerkiksi kuvankaappaus jostain pelistä, ja tätä kuvaa lähdetään työstämään. Ei pelkkä hahmo, vaan koko kuva. Valokuva, piirretty kuva, mikä vain.

Ajattelin väsäistä GIMPin aloitusoppaan jossain välissä, niin tämä termi voisi olla hyvä selityksen kohde. :roll:
Kuva
JuhaK
Perustaja

ViestiKirjoittaja Hetsku » 17.12.2007 19:58

Juha127 kirjoitti:Ajattelin väsäistä GIMPin aloitusoppaan jossain välissä, niin tämä termi voisi olla hyvä selityksen kohde. :roll:
Miten olisi semmoinen "GIMP sanasto" aihe?
Vade retro, satana!
Hetsku
Perustaja

Paluu Signaturoppaat